שלום,

הייתי באבחון אצל אישה מדהימה בשם ריבה אלקלעי.

לפני שהגעתי לאבחון חשבתי הרבה דברים כמו מה יהיה ומה היא תגיד ומה נראה לי ואיך זה יראה ואפילו טיפה נלחצתי מכל הסיפור הזה שמישהי תשב מולי 3 שעות בערך ותגיד לי מי זה הבנאדם הזה שאני, ממה שהיא רואה על הידיים שלי.

כשהגעתי, פתאום הכל נרגע .אתה נכנס למקום נהדר וביתי עם אנשים חמים שמהרגע הראשון אתה מרגיש בבית ונרגע מכל מה שחשבת כי אתה אומר מה שיהיה יהיה בנתיים כייף לי כאן.

עשו לי את כל מה שהיו צריכים, טביעות אצבעות ואבחון קצרצר של ריבה על כפות הידיים ונכנסנו לשיחה.

אני חייב לציין שזה לא מה שדמיינתי כי היא עשתה זאת כל כך מוצלח מבחינתי ואמרה דברים כל כך נכונים לגביי שלא חשבתי שהיא תגיד ותראה. הייתה לי חוייה נפלאה ממש ונהנתי מכל רגע של היום הזה של האבחון וגם כשנאמרו דברים פחות טובים או שליליים לגביי זה היה ברוח טובה וברוח של שינוי והתחזקות נפשית כדי לדעת מי אתה באמת ועל מה צריך לעבור כדי לגדול ולהתחזק ולהיות בנאדם שונה וטוב יותר.

הייתה שיחה מרתקת ממש ומעניינת , מידי פעם דו שיח קצר בנינו אם לי יש משהו להגיד או לשאול ורוב השיחה ריבה דיברה ואמרה דברים עליי ועל מה שהיא רואה.

בכל שלב של האבחון פשוט לא האמנתי כמה הדבר הזה נכון וכמה הוא צודק פשוט לא הבנתי איך היא יודעת הכל עליי וכמעט ולא טועה בכלום מבסך הכל להסתכל על הידיים שלי על ההתנהגות שלהם ועל הקווים איתם נולדתי.

יצאתי מהאבחון בהרגשה נהדרת ועם חיוך ענק והרגשת אופוריה והקלה ענקית. לא ממש יכול להסביר פשוט זאת ההרגשה שהייתה…

אני חושב שהאבחון נתן לי הרבה כלים והרבה משמעות לדברים שאני חושב עליהם ועזר לי להבין הרבה דברים שהייתי צריך להבין והייתי צריך להכניס לראש ולצאת ממחשבות שהם לא נכונות.

רציתי להגיד תודה רבה יצרתם מקום נהדר לכל אדם ואני מקווה שתמשיכו לעשות את מה שאתם אוהבים ותצמחו עוד הרבה ותשנו לאנשים את החיים בצורה חיובית וטובה.

תודה רבה..